onsdag 19 februari 2014

Supervalåret?

-"Supervalåret"?
Seriöst? Det är inget som helst super eller nytt med valet 2014, annat än 2014 och det hade inträffat oavsett riksdagsvalet. -JAG LOVAR! Kan vi hjälpas åt att försöka skifta fokus från alla dessa överbetalada b skådisarna (politiska företrädare), nöja oss med att resultatet av nästkommande 4års förtryckarmakt utannonseras i media och hoppa över "superdösnackhetsen" i år. Det skulle va nåt att fira. Ett valår utan kringtramset.
Jag misstänker att många av oss redan vet hur det går till och kan lista ut slutklämmen lika enkelt som en lågbudget splatter på sämsta sändningstid.
-Ja jag sa det!
Det är inte ens nästan spännande, om ni slår på tråk-tv så har ni tramset live så gott som dagligen. Det är därför ni skaffade netflix!
Reklampauserna på viasat är ta mig fan mer underhållande.
Och till er som tycker jag är negativ, tänk på vad ni vill sponsra med skatter och avgifter. Jag personligen väljer ju Mr bean före Gustav fridolin varje gång.
Underhållning och dumburken ska vara fritt från tjat om rutornas betydelse på de förbannade valblanketterna.
Ni som känner behovet kan sätta er i föreningslokalen och låta oss andra ägna oss åt vettigare fiktion.

Inga kommentarer: