torsdag 3 september 2009

Feedback

Hej alla glada!

Nu har jag bloggat ett tag och har skrivit ett 20tal inlägg, fortfarande glad amatör och jobbar på att förbättra sidan.
Jag skulle behöva lite feedback på hur ni som läser upplever bloggen. Skriv gärna vad ni tycker om layouten, inläggen, funktionerna osv...

T ex Vilket är ert favorit inlägg, är inläggen lättlästa, är etiketterna vettiga, saknas nån funktion och i så fall vilken mm osv......
Jag är alltså ute efter att veta vad som är bra och vad som inte är bra i bloggen för er som inte fattat frågan OK!
Det går att vara anonym när man kommenterar inläggen också så don´t worry be happy

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Nu har jag ägnat en stund och läst igenom alla inlägg du gjort. jag tycker de oftast är lättlästa och väldigt intressanta. Jag tycker det är bra att du kopplar dina egna tankar till saker du läser och upptäcker. Bloggen är ganska blandad men håller sig ofta kring samtidsfunderingar och samhället i stort och smått. Mitt absoluta favoritinlägg är den om superkrafter! Ni som inte läst det, gör det den finns i Julimappen och är mycket tänkvärd tycker jag. Mitt personliga tips är att låta inläggen ha en lucka öppen för tolkningar och läsarens egna tankar. Det arbetade du mer med i början av bloggninge men har nu blivit lite mer "hård" i dina uttalanden. Detta är ju naturligtvis din grej och en bra sak, att vara tydlig och personlig. En grundpelare för bloggning. Jag tycker i alla fall att det kan vara bra att hålla i bakhuvudet att en läsare gärna är med och reflekterar vilket kräver lite utrymme i texten. jag tycker det är jätteroligt och smarta uppgifter du lämnar ut och at det är intressant att få följa hur du tänker när bloggen utvecklas. Dvs. du berättar hur det går med reklamandet på sidan, nya gadgets osv. det är en intressant och innehållsrik blogg. Det tar tid och är svårt att få spridning på sin blogg, så det är bara att härda ut. Nadia.