lördag 25 juli 2009

En guide till galenskap, instruktioner, uppenbarelsen

Vi har uppgiften att sprida budskap och ord vidare till fler och fler.....

Idag ska jag dela ut uppgifter till er som läser, väldigt enkla uppgifter men ändå viktiga. I min uppenbarelse satt mängder med människor och utförde samma enkla handling som jag hoppas att just du kommer göra om några minuter.
Du har blivit utvald att starta ett kedjemail eller sms där du uppmanar folk gå in på den här sidan, skriv nåt i stil med Gå in på ..... Skicka det här mailet/smset vidare till 3 kompisar, du får inte skicka tillbaks det till avsändaren så kommer nåt underbart att hända bla bla osv osv.... Uppmana folk att läsa den här bloggen i era facebook profiler m.m ....
Och för xxx?´s (gud, samhället, alla pengar i världen eller vad ni väljer) skull skriv kommentarer så att alla får ta del av just dina visdomsord och tankar/åsikter.

Ni som tar er tid och utföra uppdraget noga kommer att märka att ni får nya vänner, skönare musik, högre lön, bättre hälsa och nya möjligheter kommer presentera sig, kanske får ni t o m vitare tänder.
När deltagarantalet når tillräckligt högt kommer det mäktiga oraklet att bevilja en önskan till dom mest hängivna allra flitigaste........



-Detta är ett pyramidspel, ge inte bort pengar som ni inte har råd att spola ned i toaletten eller på annat sätt bli lurade på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så, nu har jag satt upp länken på fejsbook. Nu väntar jag på vitare tänder.

Teleterror sa...

Kommer snart!