lördag 15 augusti 2009

Datorer

Fan vad irriterande det är när tekniken inte vill som jag vill.
NU har jag försökt lägga in lite gadgets osv i bloggen, men ingen av dom vill funka som jag vill. Så ser det rörigt ut så är det pga mina bristande it kunskaper....
Men men när jag väl får igång skiten så kommer jag skriva ett inlägg som förklarar allt...

Så ha tålamod och rösta kan ni så gör gärna det, ska använda resultatet för ett projekt sen.
Sen såg jag att jag har en reklam text på sidan? Dom ville ju inte sätta nån reklam på min sida sist, för att jag hade lite för oproffsiga inlägg. Men men vill dom så är dom välkommna. Så länge dom betalar så klart.

Om nån vill lägga in sin egen reklam på min sida så är ni välkommna bara att ni kontaktar mig så styr vi upp det...'

JA just det jag har en fråga till er som kan. ... Hur kan jag se läsarstatistik på min blogg? behöver jag en gadget iså fall vart? vilken?
Fruktansvärd tacksamm om nån kan hjälpa mig med det och ge lite tips på hur man anpassar sidan bra. Tack!! Blogger är lite svår att jobba i tycker jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

här kanske du kan få ngt tips,

http://fixa-din.blogspot.com/2009/04/besoksraknare.html

Anonym sa...

http://my8.statcounter.com/project/standard/stats.php?account_id=1222777&login_id=5&code=8aea27301844e4ee7323064a0d78ee5d&guest_login=1&project_id=1773020

här är en annan bra som jag har själv, den kan man välja att inte visa på själva bloggsidan utan ha som osynlig så man bara ser själv!

måste dock logga in på statcounters sida med ett konto varje gång man vill se sin statistik, så lite krångligare än räknarna man lägger ut direkt på bloggsidan- å andra sidan bättre om man bara vill se statistiken själv och inte visa alla;)

ha det gott!

Teleterror sa...

Tack för tipset det var en bra sida.
Jag ska prova den statcounter ett tag så får jag se om den ger informationen jag vill åt.